maandag 2 januari 2012

A year of good things




  
Getwijfeld, geaarzeld, plannetjes gemaakt, plannetjes verworpen....ga ik een 365 dagen project starten in 2012? Het lijkt me zo leuk, en verrassend. Waar ben ik over 365 dagen. met mijn project, en met de rest? Maar...kan ik het ook? Kan ik een project vinden of verzinnen dat ik echt 365 dagen leuk ga vinden? Nou, op de valreep, het is tenslotte al 2 januari en gisteravond laat had ik het hele 365-idee eigenlijk stiekem een beetje laten varen.....heb ik er dan toch 1: ik sluit me aan bij Pip Lincolne's initiatief van een goede daad per dag. Elke dag iets goeds, liefs, fijns, aardigs voor iemand in je omgeving. Dat doen we natuurlijk allemaal al wel, en ook wel meer dan eens per dag, maar het is natuurlijk wel heel leuk om er eens bewust bij stil te staan, en om ook eens heel bewust iets liefs/aardigs/goeds/fijns te plannen!....en om inspiratie op te doen bij andere do-good-things-deelnemers :)
Dus, bij deze. Ik zal hier af en toe verslag gaan doen van wat ik in het kader van dit project beleven ga, maar niet elke dag...denk ik.....het is ook wel weer een heel persoonlijk ding he? Maar dat ik 't ga doen..dat beloof ik dan bij deze wel plechtig.

Heb je ook zin om mee te doen? kijk dan eens hier en sluit je aan!

Over the past few days I've been pondering a lot: would 2012 be the year of my very first 365 days project? Could I do it? 365 days? Did I really want to? I couldn't quite decide what to do and how to do it. So last night I kind of decided that well, eating vegetarian and going to bed on time for a whole year would make a rather nice 365 days project too :) But then, I stumbled upon Pip Lincolne's great idea to do a good thing every day. And so, that will be my 365 days project for 2012. We all do good things for others every day, surely we do. But it's nice to be more aware of the things we do, to plan good things and to be inspired by others doing good things.
For the next 365 days I will try to do a good thing every day, I promiss. I will post about it every now and then on my blog, but not every day. It's a rather personal thing too, isn't it? 

Would you like to join too? take a look over here and join in!

5 opmerkingen:

  1. ik heb ook zo getwijfeld een 365 dagen project, maar ben er weer van afgestapt .. te veel verplichtingen maakt het dan weer minder leuk. elke dag een goede daad ise wel leuker als je daar bewuster mee om gaat. vaak gaat het ook vanzelf, iemand helpen. iets leuks plannen.. wat leuk om je hierin te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!
    Ik ga dit jaar P52 doen, heb ik niet de verplichting om dagelijks een foto te maken maar een paar keer per week.

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik denk dat ik me bij je aan ga sluiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook getwijfeld om een 366 project te starten dit jaar (schrikkeljaar ;) - 1 foto per dag ofzo... Maar ondertussen is het al 6 januari en denk ik dat het niet gaat lukken. Succes met jouw project - lijkt mij heel leuk :)
    May 2012 be full of good and happy moments!!
    S

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!